2010. július 11., vasárnap

Papír világosítása

Azt hiszem, ez egy olyan tutorial lesz, amit az életben nem fogok használni, de azért jó volt megcsinálni. Tervező-vénájú scrapperek viszont érdekesnek találhatják :-)
Ilyen az eredeti papír:

És ilyenre világosítottam ki:


1. lépés: papír megnyitása
2. lépés: új réteg létrehozása (átlátszó háttér)
3. lépés: előtér színe: e9ebee, háttér színe: 949494 (a lenti ábrán látszik, hogy ezek szürkék)
4. lépés: ellipszis-kijelölő eszközzel ...
...egy nagy kört rajzolunk az átlátszó réteg közepére és lágy szél-t adunk neki (ez nálam 100 px):

5. lépés: megfordítjuk a kijelölést
6. lépés: színátmenettel kitöltjük - a színátmenet legyen sugaras formájú
7. lépés: torzítás
A Képablakban a Szűrők / Torzítás / Fodrozódás menüpontot választjuk és megtesszük a beállításainkat - én az ablak alső részén változtattam meg a Periódus-t, Ampitúdó-t és Fáziseltolódást, a többi változatlan maradt:
8. lépés: a réteg Mód-ját és Átlátszatlanságát megváltoztatjuk és készen ia vagyunk :-)
Felhasználtam:
papír - ValCDesign: Kids go out
tutorial: Silke

3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Köszi,köszi jók ezek a GIMP leckék.
Igen hasznosak tudnak lenni amikor elakad az ember.A napokban döntöttem el hogy készítek házilag is és digiben is különböző papírokat.

Névtelen írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave today [12 Jul 12:00pm GMT]. Thanks, Maria

Margó írta...

Nagyon szuper, így milyen egyszerűnek tűnik:-))köszönöm!