2012. július 17., kedd

Igazítás

Az Áthelyezés ikonjának jobb oldalán van egy másik 'nyilas' ikon, érdekes, hogy eddig abszolút nem foglalkoztam vele, igazából fel sem tűnt... Jajjj.
Ma viszont véletlenül rákattintottam és igencsak megörültem neki. Rétegeket lehet nagyon könnyen (pl. segédvonalak nélkül) a kívánt helyre mozgatni a képen.
Megmutatom, milyen egyszerű:
1. lépés: katt az Igazítás ikonjára. Ezt fogod látni:

2. lépés: katt a képablakban a kiválaszott rétegre. Figyelem, enélkül nem működik a dolog! A Rétegek ablak  alsó része egy picit megváltozik, az Igazítás és Elrendezés nyilai 'kiélesednek'.

3. lépés: most már lehet a képet mozgatni. Először a felső nyílcsoport közül válaszd ki, hogy mihez viszonyítod a réteg mozgatását, utána meg azt lehet beállítani az alsó nyílcsoporttal, hogy merrefelé mozgassuk a réteget.

4. lépés: eltolást is be lehet állítani alul - itt kékkel bekaríkáztam, hogy jól lehessen látni.

5. lépés: egy kis ellenőrzés: behúztam egy segédvonalat, hogy látszódjon: tényleg az eltolásnak megfelelő mérettel mozdult el a réteg.

Ui: A scrapbook-oldalnak épphogy nekiálltam, hamarosan mutatom a másik blogomon.
Sok sikert!

...
Elkészült az oldalam, mutatom itt. Aktuális kedvenc :)

Nincsenek megjegyzések: