2009. november 16., hétfő

Mint a filmeken...

Az a baj a Gimppel, hogy nagyon könnyű vele elkalandozni. Megnyitom, hogy csináljak valamit (az előző bejegyzésben mutatott képpel egy kedves barátom javaslatára), aztán máris azon veszem magamat észre, hogy teljesen máshol vagyok. Kicsit kísérleteztem a már ismerős gyerekkori képemmel és lett ilyenből:
ilyen:
Nagyon egyszerű ám a dolog!

1. a képet megvágtam egy kicsit:
(a vágásról itt írtam részletesebben)
2. majd a Képablakban a Szűrők / Egyesítés / Film... menüpont választásával felnyíló ablakon megtettem 1-2 beállítást:
Beírtam a filmkocka számát (mai dátum :-) ) és kiválasztottam, hogy melyik képről is van szó.
Látható, hogy több képet is össze lehet fűzni, a betűszínt is lehet módosítani illetve a 'Fent' és 'Lent' jelölőnégyzetekkel meg lehet adni, hgy hová kérünk perforációt.
OK és készen is vagyunk :-)
Szerintem nagyon látványos az eredmény és ami szintén nem hátrány: nagyon hamar készen van :-)

Nincsenek megjegyzések: