2009. november 23., hétfő

Térképesdi

A következő feladatot kaptam:
az alábbi két térképből kellene egyet gyártani :-)


A felső térképen Németország, az alsón meg a tartományi határok vannak bejelölve. úIlyen lett az eredmény, bár nem nagyon látszik ekkora képen:
És ahogyan készült, leírom, röviden:
1. mindkét képet rétegként megnyitottam
2. a felső réteg átlátszatlanságát lecsökkentettem, hogy pontosan egymásra tudjam őket pakolni
3. természetesen nem egyforma méretűek voltak a térképek, így az egyiket le kellett kicsinyítenem
4. még sajna így sem lehetett őket pontosan egymásra tenni!
5. kijelöltem a tartományi határokat és átszíneztem pirosra, hogy jobban lássak :-)
6. segítségül hívtam a Perspektíva-eszközt, amivel kicsit torzítottam a tartományi határokon :-)
7. sajna még mindig nem volt jó az eredmény!
8. így kijelöltem, kivágtam és beillesztettem, majd áthelyeztem a kritikus részeket, ekkor már majdnem minden szépen stimelt
9. a végén pedig szépen (megrendelésre) kiradíroztam az országhatárokat, hogy pontosabb, szebb eredményt kapjuk
10. a végén pedig elmentettem a képet .jpg formátumban
Készen is voltam :-)

Ui: mehet a suliba :-)

Nincsenek megjegyzések: