2010. június 10., csütörtök

Fotókönyvről 1-2 szó

Elnézést, hogy megint nem vagyok, de fotókönyvet szerkesztettem + évvégi hajrá is van :-)
A fotókönyvem oldalait itt megnézhetitek - és ha esetleg kedvet kaptok hozzá, ne habozzatok!
A Cewe-n találtok egy csomó infót ezzel a fotókönyves dologgal kapcsolatban.
Ráadásul, most a heti feladat egy duplaoldal készítése és ha benevezel, és a szerencse is neked kedvez, még nyerhetsz is!

Egy kis útmutató:
Én úgy gondolom, hogy kinyomtatva az oldalaim a 21x21 centis méretben tökéletesen elegendőek, nem kell ennél nagyobb. Ezért a hagyományos 3600x3600 pixeles méret felesleges is és ráadásul kisebb kép készítésekor a Gimp is gyorsabb :-) . A 21x21 centinek a következő méret felel meg, ha duplaoldallal számolunk:
2480 px magasság,
4960 px szélesség.
Minden szélén körben érdemes behúzni egy-egy segédvonalat olyan 105-110 px távolságra a majdani könyvkészítés miatt. Ezen kívülre én már csak háttérpapírt meg kevésbé lényeges dolgokat helyeztem el.
Nos, ki vág neki? :-)

2 megjegyzés:

Judit írta...

Szia!

Én is készítem, de iszonyú időigényes munka, még úgy is hogy adottak az oldalak.
Dupla oldal.... Most kihagyom, pedig annyira tetszenek!!!!!

Kata írta...

Épp tegnap kaptam kézbe egy titokban készített könyvemet, nagyon nagy élmény! (kár hogy nem tarthatom meg :) ) Mindenképp érdemes, pláne, ha az embernek már kész oldalai vannak. A széleket pedig már rutinból szabadon hagyom, hátha egyszer fotókönyv lesz a vége...