2009. augusztus 1., szombat

Nyalóka

Nem is akármilyen, hanem amerikai :-)
Ilyesmi:

1. lépés: színátmenet
Új képet nyitunk, majd kiválasztunk az Eszközök ablakban két színt (nálam bordó és fehér). Ezután a Színátmenet eszköz formáját és típusát állítjuk be:
majd a képen elkésíztjük a színátmenetet:

2. lépés: csavarás
A Képablakban a Szűrők / Torzítás / Csavarás és összehúzás menüpotot kiválasztva egy ablak nyílik fel, amelyben kedvünk szerint csavargathatjuk a fenti színátmenetet. Pipáljuk ki az Előkép jelölőnébyzetet és akkor látjuk, milyen lesz az eredmény. Én jól megtekertem :-)

3. lépés: még csavarás
Ugyanezekkel a beállításokkal még 4-5-ször torzítottam a színátmenetet. Egyszerűen csak Ctrl+F és megy magától. Ilyen letl, amikor azt gondoltam, hogy már klafa :-)
4. lépés: törlés
Az Ellipszis-kijelölési eszközzel rajzolunk egy kört, a kijelölést megfordítjuk (Ctrl+I) és törlés.

5. lépés: utómunkálatok
Új réteget nyitunk, erre rajzolunk egy pálcikát (én a Téglalap-kijelölési eszközzzel rajzoltam úgy, hogy a Lekerekített sarok ki volt pipálva és ennek jó nagy értéket adtam). Kitöltés színnel (nálam ez barna), majd mentés, .png formátumban.

Készen is vagyunk :-)

Ötlet:
Vagy akár lehet nyalóka helyett egy mesébe illő virág is, ha a szárát zöldre színezzük és csinálunk neki kis leveleket is :-)

Nincsenek megjegyzések: