2010. február 22., hétfő

Kaptam egy autót!

Nézzétek csak a rendszámot:
És felkapcsolt lámpákkal:
Így készült:
1. lépés: a rendszám törlése
- mintát vettem a rendszámtábla világos területéről a "pipettával", majd kijelöltem a a rendszámon téglalap alakú területet és kitöltöttem
(-: a rendszámtáblán a reklámot elmaszatoltam :-)

2. lépés: felirat a szövegeszközzel
- szövegréteg összefésülése a kép (háttér) réteggel

3. lépés: perspektívikus torzítás

4. lépés: a háttér életlenítése Szűrők/Elmosás/Gauss-
elmosással, miután a hátteret kijelöltem, hogy a szűrő csak ezt a területet módosítsa.
(Ehhez az autót "ollóval" jelölem ki, majd a kijelölés megfordítottam).

5. lépés: Szűrők/Fényhatások
(a fényfoltok középponjának meghatározásához a kép fölé mozgatva az egérmutatót az állapotsorban a helyének x,y értéke megjelenik)
- a lámpákon Szűrők/Fényhatások/Szupernova...
a tulajdonságokat is állítgattam (szín, sugár, ágak száma, véletlenszerű színek száma)
- az ablakon Szűrők/Fényhatások/Színátmenetes csillogás...(Distant_Sun)

És persze a leírást is úgy kaptam, amiért külön köszönet Szilunak! Köszi :-)
Jó kísérletezgetést!

1 megjegyzés:

CraftCrave írta...

Thank you! This blog post will be advertised on CraftCrave in the Tutorials category today (look for timestamp: [22 Feb 01:00pm GMT]).