2010. február 21., vasárnap

Karcsúbb felirat

Megint az egyik kész scrapbook-oldalamon alkalmazott ötletet mutatom meg. A címet kell figyelni:
Elkészítettem a feliratot egy nekem tetsző és az oldalhoz (megítélésem szerint) illő betűtípussal, csak az volt a baj, hogy a betűk túl picik voltak. Vagyis inkább túl alacsonyak, ducik... Karcsúsítani akartam :-) Próbáltam a betűméretet növelni, de akkor meg nem fért el a szöveg az adott helyen, ha meg ritkítottam a betűközt, akkor meg olvashatatlan lett. Itt vetettem be a cselt, egy nagyon egyszerű a "trükköt".
Az Átméretezés eszközzel átméreteztem a szöveget. A Szélesség és Magasság melletti láncszemeket szétkapcsoltam, mert csak a betűk magasságát szerettem volna megnövelni. Utána még az így átalakított szöveg rétegét megdupláztam (vagyis inkább tripláztam), hogy jobban lehessen olvasni és készen is voltam :-)
Sok sikert!

1 megjegyzés:

CraftCrave írta...

Thank you! This blog post will be advertised on CraftCrave in the Tutorials category today (look for timestamp: [21 Feb 01:00pm GMT]).